mandag den 7. november 2011

træt men skal blive færdig

det går mig på at jeg fik sovet a-h-til i nat..vis jeg overhovdet fik sovet....
men sådan er det vel at være cosplay´er der sy´er sinne kustymmer selv..
suuuuk jeg er ikke færdigt med mit eget men har endelig den siste ting jeg mangler at sætte på
jeg mangler ca 50 % af  min ven´s kustymme som jeg er igang med at sy...så ingen søvn i nat vel??
oh well hva skal man os med søvn når de afligevel er det rende marrits...og ødelægger mit humør fuldstændig....som går ud over mine venner...ham jeg sy´er for var her idag og kommer os de siste dage enden j-popcon. han får mig til at rasse ud og bag efter får han mig til at grine...
jeg tror at han prøver på at lette trykket som der er ved at kvælde mig...........og giver mig ider til at se verden på en hel anden måde......det skræmt mig ligt hvordan han sad og grinte over min dyster måde at se tingene på lige for tiden....dog undre det mig ikke når det er ham
..........................
...............han ved at der er noget der går mig på........selvom jeg ikke har sagt det til ham....
....han sagde at jeg så mere plej og svag og tyn ud mere end jeg pjeler...så nu prøver ham på at fydle mig med chokolade og søger for at vi spiser middags mad......fordi min mave ikke fortæller mig hvornår der skal spise mere...................

fredag bliver en lorte dag....det ved jeg bare......åndsvag måde at starte den før et con.....men jeg kan ikke lave tiden om med mindre jeg vil vente flere måndre for at få en ny tid......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar