tirsdag den 22. november 2011

mobil ude af drift

yeahhh is not really working.....
noget siger mig at vis jeg genstarter min mobil vil den drunkene i sms´er (yeah right. måske højst 3 sms´er der dukker op OTL  feel the love feel the love... )...men jeg gider ikke at genstarte den....føgler ikke rigtig for det...føgler ingen grund til det.............det afligevel forsendt at svare folk tilbage nu....og....det er sikkeret ikke noget vigtigt afligevel............og hvad nu vis hun ren faktis have skrevet til mig for første gang <3???.......yeah right....det ved jeg hun ikke har..........ah eller.....nej...heler ikke hende eller er det mun under "ham" hun går under som nu??...

*slår hovdet ind i væggen op til flere gange* kærlighed klæder mig ikke kærlighed klæder mig ikke........
..jeg er blevet en skummel stakler....det må være sådan hun ser mig......

MEN!! tilbage til emlet vis folk skal have fat på mig med sikkerhed er de nødtil at ringe....dog kan jeg ikke tage den hele døgnet rundt for de dage her er jeg vikar i en dejlig børnehave med masser af skønnne børn......gud hvor have jeg savnet dem.... jeg faldt hurrtigt på plas...føglt mig ladt op og klar til at gemmenfør en dag. jeg var slet ikke træt på noget tidspunt...jo nu naturlig træt nu selvføglig.

hun er så smuuuuk og venlig og og........ARGHHHH!!! IKKE IGEN *forsætter med at slå hovdet ind i væggen*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar