tirsdag den 29. november 2011

kan ikke stoppe

du hørt mig...jeg kan ikke stoppe at tænke på dig..
Det er forfærdek´ligt at være forelsket igen eller folk omgrin mig siger jeg er forelsket i dig.
Jeg smiller når de siger dit navn. Jeg rødmer når vi snakker om hvor smuk og flink du er...

det eneste du ved er at....jeg stakler dig....ligt...meget..så for dig er jeg bare en tybisk stakler -.-;;
men nu osse godt for jeg tør ikke et forhold igen ^^....

jeg har det faktis meget ude over jeg er syg og er forelsket....men jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor længe det ville vare??? for det er meget normalt at jeg går og tror at jeg har det godt men så falder det hele sammen for mig igen....så nu går jeg vel og venter på at det hele falder sammen og samtidig nyde at det hele går nogenlunde okay

Ingen kommentarer:

Send en kommentar