søndag den 6. november 2011

let at glemme

jeg er åbnenbart en ting man let glemmer.......
jeg forstår godt at folk har meget at se til men det virker altid til at de husker alle de andre...
det svært at stole på nogen..jeg føgler folk giver mig falske håb...og jeg tror på dem...
selvom jeg ved hvor meget det knusser mig inde i.......
men....der er er faktis to personer der ikke har glemt mig endnu...

min seme..han er virkelig rar og bringer mig lys og nyt håb

min første pige x....hun husker de mest mærkelig tænk......det gør mig faktis ret glad....
nok derfor jeg bliver så pisset når folk sviner hende til HVAD FANDEN BILDER DE SIG IND!!
RØVHULLER!!!! den næste jeg hører der kalder hende for den dødene svane kan få et par på kassen! eller skal jeg nok åbnene munden og jeg kan ikke love for at mit sprov vil være pænt!!

dog behesket jeg mig til min siste pige x b-day -.-""......

når det er weekendt og jeg har kun hunden ved min side...rart at vide.......
folk undskylder godt nok når de opdager at de har glemt mig...men...når det sker næsten hverdag.....er det blevt et tomt ord for mig.....hvorfor bliver jeg så ved med at give dem chanser....... *tager sig til hovdet og sætter sig til at græde i et hjørne*....ingen har brug for mig.............

Ingen kommentarer:

Send en kommentar