tirsdag den 8. november 2011

jeg ville ønske

jeg ville ønske at du var her lige nu til at holde mig tæt ind til dig
og tør mine tårere væk fra mine kinder. fortælle mig at alting nok skal blive godt igen.
at mine smerter stopper her og nu fordi du ville få dem til at fosvinde.
Jeg ville ønske at jeg kunne mærke dinne bløde læber mod mine igen..

jeg måtte opgive dagsen mål som jeg skulle nå idag fordi jeg var for tæt på at kaste op på kustymmet..
....det er vel bare at håbe at jeg kan indhent det imorgen.....mine søvn problemmer...er blevet værrer...
det er ret svær at sy...når men græder......jeg har det virkelig skidt lige nu....
det føgls som om at min sjæl og krop er ved at blive rivet i små stykker og jeg kunne virkelig bruge en at græde ud ved og blive holdt så føglsen at blive rivet fra hinanden ville stoppe....at en ville holde sammen på mig......men jeg ved helt ærlig ikke hvem jeg skulle op søge......
.......
.......
det er her jeg ville ønske at jeg have en kærste der ville holde mog tæt ind sig uden at spørger hvorfor jeg græde men bare holder mig og forstår mig......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar