fredag den 25. november 2011

Latterligt!!

RØVHULER SVIN!!
sikke en gruppe!! forhelve!!!
DET KAN DE SKU IKKE VÆRE BEKENDT!!
VI ER FANME IKKE EN GRUPPE VISE VI IKKE SNAKKER SAMMEN...

 nej nej der er åbenbart nogen der har fået finde fornammlser tsk!!

jaaa undskyld men jeg føgler mig virkelig pisset og ingen har givet mig en ordenlig forklaring...
eller jo min lillebror har fortalt mig hvorfor han er ude men jeg syns stadgi jeg ville hører hvorfro de mener at jeg mener det samme som dem...........røvhuler!!...gider fanme ikke være i en gruppe hvor man kan blive smidt ud uden man ved det i ny og næ.....og at man bare skal kom til at sige et forkert ord....

........sikke nogle kønne vennet tsk.........godt jeg ikke rigtig kender dem........
jeg har ikke rigtig lyst til at prøve at få deres venskab mere.......jeg gider ikke sådan en håbløs kamp for at få flere problemmer................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar