fredag den 4. november 2011

selvføglig vil det ske

jeg er så dum selvføglig opdage de mine mærker på mit ben. jeg er så dum
...men jeg løj..jeg gav min hund skylden...undskyld molly....
men det var tydlig at se at de ikke tror på mig..der blev mærkelig stille et kort øjeblik og bag efter
forsatte det hele igen. ingen kommetert det mere....og jeg søget for at trække mine shoes ned over det heletiden......


hjemme igen efter at have været i aio....til stand....jeg har det ikke godt...vis jeg var alene lige nu...ville jeg sætte mig selv til at græde.....men det ernok sådan jeg falder i søvn i nat..at græde mig selv isøvne...
og jeg lyve stadig om at jeg har det godt....men jeg ville ikke jeg kan ikke...lukke folk ind......

jeg har lyst til at rive i mig selv.......bare der var en der ville holde om mig og aldri give slip. blive hos mig til jeg falder i søvn...ade mit hår.......fjerne mine smerter fra min mave.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar