torsdag den 17. november 2011

den forkerte date....danm...

ikke fordi jeg rigtig tror på at jeg ender sammen med en jeg ville elske rigtig højt igen...
kærlighed og det med kærste håløj virker meget fjern for mig -.-... og afligevel er jeg faldet for to....
dog har jeg fået mere kig på den ene end den anden >///>;; og j-popcon gjorder det ikke lettere -//.//-;

men igår blev jeg invaterret på date.....men det er ikke nogen af de to....det er en helt anden som.... jeg har været på date med før.....og dog nu ville jeg ikke rigtig se det som en date så derfor sage jeg ja v_v
måske meget godt at kom ud med en.....men...jeg......kan ikke lade være med at tænke at jeg ville ønske at det skulle være med en anden.....hende......jeg har fået mest kig på...... .////////////."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar