onsdag den 2. november 2011

jeg ved snart ikke om jeg gider mere

.....jeg har prøvet at spise normalt i to dage.....det er bare endt med at jeg har fået det meget værrer...
igår..tog jeg i biffen...fik en ven bringet et smil frem på mine læber....udtroligt.....jeg trore elles at jeg have misten føglsen af glæde...men aften slutte os med en smerte i mit bryst jeg ikke have pøvet før...det gjorder virkelig pinefuld ondt at jeg var tæt på at besvime og min venster arm blev mærkelig og jeg kunne næsten ikke mærke den....det vare i en time indtil jeg faldt i søvn....

jeg ved snart ikke om jeg gider mere.....da jeg søgte menneske kontakt var det eneste de svart var awwww elller auwwww......jeg hader de ord som pesten...så vil jeg heler have at de lader være med at svare mig....ja idag er jeg fyldt med vrede...inte posetivt fra min side af.....vel gode tegn på at.... jeg ikke kan snart meget mere......i det her liv....

en af mine venner som jeg sy´er for fortalt mig at jeg så meget bleg og skrøblig ud i forhold til hvad jeg pleje.....må os indrømme at jeg er svimle og jeg kan ikke holde på maden..

jeg forstår ikke hvad folk mener når de siger jeg er så venlig og flink og kære og rar....er det virkelig den jeg er eller....den her sure nekative person som jeg er nu...som græder...nu.....

jeg tjekker hver dag
men altid forsendt på den
jeg prøve at være før på den
men jeg ramte de forkerte tidspunter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar