mandag den 21. november 2011

sand eller falsk

er jeg sand eller falsk....
jeg ville ønske at jeg viste hvor jeg var på vej hen..
jeg ville ønske at jeg ikke var træt længere...

Det er så længe siden jeg har grint så meget som jeg gjorder i lørdags. Det var rart.
Jeg var ikke til stede i virkeligheden. jeg føglte jeg var væk fra alt der nedbryder mig...jeg var fri en hel dag...og stadig føglte jeg mig falsk....hvorfor.....men når jeg blev krammet eller selv krammet have jeg virkelig lyst til at bare holde fast og ikke slippe igen. Det var så rart at føgle varmen i mit hjerte at jeg ikke have lyst til at slippe den.....og dog slap jeg igen for så blev jeg bange for at lade nogen komme for tæt på..............jeg budte græde ud hos en...men jeg vil ikke.....jeg har ikke lyst til at vise mig som mere ynklig end jeg er...

De siger jeg kan blive fri
De siger de har en kur
men den kræver flere piller.....

jeg må heler fået gjort mig klar til at mødes med en af mine venner nede i byen, men jeg har virkelig ikke lyst til at forlade min seng.....men stemmen i mit hovde siger at jeg skal tag mig sammen og lade vær med at være sådan en kujon og ynker.....jeg må helere hører efter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar