onsdag den 30. november 2011

1 decemeber imorgen 20 dage til jeg fylder år 24 dage til jul

okay jeg er sådan set ligeglad med den 20 dec hvor jeg fylder år (okay måske ikke helt)
for jeg holder ikke noget i år ud over at jeg måske tager hjem og leger møgforkælet møgunge XD

MEN!!!!!!!!!!!! Imorgen ER DET DECEMEBER DEN FØREST DECEMEBER!!!!!!!
jaaa jeg elesker juletiden for der er det som om at min famille ligger stris øksen væk for en tid og smiller og ikke snakke ned om hinanden.................eller.........det var den gang.............kusine jeg savner virkelig den tid vi have sammen og juleaften tænker jeg på dig og savner dig endnu mere.....savner du os den tid eller har du det fint med jeg ikke længere er del af dit liv.....

og farmor jeg skal nok huske og komme hen til din grav og ønske dig glædelig jul ^^

men jeg elsker stadig julen den fylder mig med nye kræfter og glæde. Jeg føgler at jeg kan klare hva som helst. DET BLIVER NISSEN SKØNT BD..........................jeg er stadig forelsket OTL aaaaaaaaaaaddddddddddddddddddddd

Ingen kommentarer:

Send en kommentar