tirsdag den 1. november 2011

oh crap...

vågner med kæmpe kvamle. jeg har det faktis værrer end jeg have det igår.
humør.....sur....skuftet...trist...føgler mig glemt.....(ved ikke hvorfor. minder mig om at jeg højst fik to sms´er igår OTL nok derfor jeg føgler mig glemt) men så igen...jeg er heler ikke i humøret til opsøg kontakt med nogen.......enspænder vel.......det er så tybisk når jeg er alene føgler jeg mig ensom og glemt og er bange og ville være sammen med nogen men så når jeg er sammen med nogen ville jeg være alene...WHAT FUCK HVA DER GALT MED MIG!!!
men fik føglsen af at jeg var fed og svag OTL så jeg endet med at danse ligt rundt. Det gjorder mig faktis ligt glad. jeg endt med at danse næsten i en time ^^

jeg fik endelig taget mig sammen til at få en smulle mad ned men da jeg så vil rejse mig fra min seng.
Oh crap....jeg kan ikke stå på mine ben. De ryster og jeg kan ikke stå ret og de knækker sammen under mig :\......sååå nu sidder jeg her......nedtur....jeg kan mærke stædigheden bygger sig op og om ligt vil jeg bevæge mig rundt igen om så jeg skal kravle rundt!!!

come what may.....yeah right......eller det er ikke engang..løgn......for vis hun pluslig skrev eller opsøgt mig. ville jeg være hos hende med det samme.........(Jeg har brug for en hoppy....OTL)

hey forresten vis man gerne ville tabe sig men ikke har penge til alt muligt fis men har en pc. Carmeldansen!! det er hel vild god måde at tabe sig på!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar