mandag den 23. april 2012

jeg savner dig min ven

Jeg ønsker mig virkelig at have en kanin igen. jeg savner det utrolig meget.
jeg var meget tæt knytte til den kanin der døde sist af dem jeg har haft.

Bruno er nok det mest trofast dyr jeg nogen sinde har haft. (ikke fordi molly ikke er trofast. hun sikker bare af når hun får chansen T#T )
han kunne have haft stukken af så mange gange men nej han løb ikke mere end 2 meter væk fra mig og lade sig ned. vis jeg lade ham i solen på en stol blev han bare liggene og slikket sol. rigtig nød det.

han var sådan set næsten osse den eneste ven jeg have i folke skolen. menneskerne kom jo og gik igen som om ingen ting.
jeg fandt altid trøst i ham og han lytte til mig. (han have vel heler ikke noget valg OTL)

jeg godt jeg aldri ville kunne finde sådan en kanin igen men jeg ønsker mig stadig en.

jeg ser mig selv som en ulv men har altid haft mest kontrol over kaniner ^^;; jeg husker tydligt en dag min far og jeg var cyklet et godt stykke hen for hente kartofler hos nogen af vores famille der bor på landet.
min ældst kusine passe en Kanin for en men hun kunne ikke helt rende den ud og var blevet ligt bange for den.
hun tog mig med ud til den fordi hun viste at jeg selv have kanin.

hun fortalt mig at den var vild og voldsom.
jeg så på den
kanin spraket rundt i buret godt udtil freds. jeg stak hænderne ned til den. min kusine var bange for at den ville bide mig., men lige så snart jeg holdt den ved mit hjerte og ade den. slappe den bare helt af.
så kanin savne sin ejer vel?? den var ret tam efter min mening.

jeg stod sådan set næsten altid for kaninerne på prutten. kunne laver ting og sager med dem uden de bed eller blev stresst. de så mere ud til at nyde det XD......dog holdt kaninerne aldri så længe.....andre kendte ikke deres krænser og børnene vi have på besøg var for hårde ved dem....så de alle døde af stress......

I min børne have have vi osse kaniner og jeg var osse ret glade for dem <3..

kærer julemand jeg ved godt at der er længe til men kan du ikke skrive en kanin på gave listen til mig <3
en drævg kanin. en lille gylden brun skønhed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar