torsdag den 5. april 2012

hmmm

der hvor man har set det siste års tid at en film er kommet på dvd. man ved den er dårlig men afligvel over vejer man at købe den fordi man så den sammen med dig...


okay nu har jeg en lille pause fra Linda siden i går aften. jeg ved ikke om hun kommer forbi i aften igen.
jeg er hjemme hos mine forældre´s hus sammen med min bror.
de siste par dag/uger har vores mor mere eller mindre pladet os om at komme hen til campinplads de er på holde påske frokost....så ja den besttår af påskefrokost på en campinplads et sted med nogle af famillen.

jeg fik købt tøj igår. det hjælp at have Linda med mig. hun ser ikke mærkligt på når jeg køber den slags tøj jeg budte købe efter mange andres mening hun hjælp mig med at finde det jeg ledet efter plus hun have nogle god ider eftersom jeg er ret dårlig til at tage mig sammen. jeg elsker den hætte trøje jeg har fået købt og de par bukser hun vaglt. t-shitten hun osse vaglt er awesome og shosene som hun osse fandt is blue..

jeg har tængt meget over det og bliver ved. mun jeg skulle prøve at flytte til KBH når der ikke er mere at komme efter i mit vikar arbejde?? iden lyder berdere og berdere i mit hovde dog er der mange ting der holder mig her..... men hey man kan jo altid flyt hjem igen ikke??

jeg har rykke mig utroligt meget i angstgruppen. jeg var den der nok have rykket mig mest nogensinde fortalt de mig. det var siste gang igår men vi skal mødes igen om en månde. dejligt!!! en pause så kan jeg osse ligge vægten på aften arbejde søgning.

hmm jeg har ikke  meget tid til at spise morgen men jeg har sku ikke rigtig lyst men skal så jeg vil hop ud af min gamle seng og prob noget mad ned enden min bror gør det :\

1 kommentar:

  1. God dag,

    Jeg Abdulhamid Musa et lån långiver i AbdulHamid FINANCE, Vi tilbyder både personlige og forretningsmæssige lån med kapitalgrundlag mellem summen af ?? 10,000.00kr til 300,000,000.00kr US Dollars, europæiske euro eller pund sterling for enkeltpersoner, virksomheder og samarbejder organer, uanset deres ægteskabelige status, køn, religion, placering, men bør være lovlige midler til tilbagebetaling af lånet inden for den fastsatte periode og skal være værdig til tillid med renterne så lave som 3%.
    email: abdulhamidfinance@yahoo.com

    Asylansøgerens

    * Navn på ansøger:
    * Adresse for ansøgeren:
    * Land:
    * By:
    * Køn:
    * Civilstand:
    * Alder:
    * Lånebeløb:
    * Lån Varighed:
    * Månedlig indkomst:
    * Beskæftigelse:
    * Telefon:
    * Mobil:
    * Antal af forespørgsler:
    * Har du taler engelsk?
    * Har du søgt før?

    Vi afventer Deres presserende svar.

    Med venlig hilsen
    Mr. Abdulhamid
    M / D Abdulhamid Finans

    SvarSlet