torsdag den 12. april 2012

av av av av av ><;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

jeg have noget jeg gerne ville skrive men nu har jeg glemt det fu!
hmmmmm hvad var det nu??
 ud over at jeg er snart bange for at jeg besvimmer et eller andte random sted.
det føgles som om at min hjerne får små stød og være gang jeg får dem er det som om at min krop kæmper imod at besvimme. jeg bliver helt vildt meget svimle af det og jeg får kvamle af det nogle gang især når jeg får de stød der 3 gange i træk.
sååå en eller dag falder jeg nok om imens jeg cykler eller på p-pladsen eller imens jeg tømmer børnehavens opvaske maskine eller når jeg render rundt på de forskelige banegårde *rykker på skulderne* det skræmmer mig faktis ikke for jeg ved at nogen nok skal samle mig op på et eller anden tidspunt.

næste uge består i lægernes tegn =___________=;;;;;;;; har det aldri en ende!!!!
hvor jeg står henne i verden har jeg ingen ider om selvom vi er begyndt at skrive mere og mere til hinanden <3
 at sidde og vær at tage min tempra tur ingen jeg kører. har glemt at tjekke op på den de siste par dage hvor jeg har føglt mig dårlig. Jeg har taget på men er bange for at jeg taber dem hurtigt igen fordi min mave afviser den mad jeg spiser og mange gange er jeg ikke sulten. oh kl jeg må løbe nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar