tirsdag den 1. maj 2012

wow det var underligt o.O en hel masse ikke cosplayer var henne ved mig og ville tage billeder sammen med mig WT FU!?

jeg var til Sakura her i weekendten sammen Med Haru, Shadow, Naida og Risa.
om lørdagen var jeg Yuuri et kort øjeblik men smed hurtigt wiggen begrund af min hovdepine.
om søndagen var jeg Prins Zuko og der begyndt folk at komme hen til mig og ville tage billeder sammen med mig oO det var en mærkelig føglse og skræmmene men jeg sage bare ja og undskylde for mine dårlig pose men de var ligeglade de syns bare jeg var en awesome zuko og den beste de have set. der var osse cosplayer henne hos mig for at fortælle at de syns jeg var den beste de have set............jeg har ligt svært ved at tror på dem og shadow moder sig over den måde jeg hele tiden rageret på. jeg bukke hele tiden vær gang der var nogen der kom hen til mig og rødme OTL

shadow og jeg have en ligt udheldig tur hjem om søndagen men vi overleve!!!!!!! første gang jeg har alene tid med hende og så dummer vi hos med togene -.-;;;;;;;

om søndagen var der skræmmene mange mennesker så jeg endt med at stikke af der fra i over en time hvor jeg sad for mig selv og kæmpe imod min angts og bekymring om min farfar snart......vil......dø.........

det eneste fail folk prokert sig over var at zuko var tæt på vand oO;;? serijøst var det eneste fail i kunne finde på? oh well problemmet er bare at det ikke er fail eftersom zuko sejle meget rundt med sin onkle XD

men nu hvor jeg er hjemme har jeg brug for at være enespænder. jeg har lagt mobilen væk. (kan stadig hører vis min chef ringer)

kigger på facebook i ny og næ men naaah den side siger mig ikke så meget. rp... naaaah
svare på mine sms´er.. (kigger på mobillen) naaahh måske imorgen.

når jeg ville kigge på lejligheder i KBH eftersom jeg har en at flygte sammen med måske om et årstid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar