søndag den 22. april 2012

danm you blogger

for det første. HVORFOR FUCK SKAL JEG HAVE TO FORSKELIGE NET VINDURE KØRENE FØR BLOG VIRKER!!!!!!!!!!!!!? nu har jeg gået og brandt inde med noget i flere dage men nu kan jeg ikke få det ud..... tak blog tak blog OTL

når ja jeg har lyst til at kaste cosplay i ringen eftersom jeg ikke ville kaste et håndklæde for det skal jeg jo bruge imorgen når jeg skal ibad.
jeg snakker med linda om i næste uge til sakura at jeg dropper at være min egen char Jake. så skal jeg nemlig ikke tænke på at være færdig med ham. så ville jeg bare rende rundt alene halv delen af lørdagen som Yuuri i pyjamas OTL som forresten er 95% done phyyy
Jeg kunne sparke Gilbert for at have sådan en awesome besværlig jakke, men jeg gider ikke mit købet mere og der er ikke noget ved at låne noget jeg ikke kan passe. vis det går helt galt må jeg vel håbe idet købet. 30% done
David! David!? hvorfor er du så gay OTL 70% done

jeg er frykkelig bekymmert for min lille bror men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal bære det ad ud over at tilbyde et gemme sted her

7 dag test slutter imorgen thank god my bag
0 angst medicin til miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig eller det er kun en prøve til næste møde men jeg skal fanme ikke have flere piller i min krop som gør jeg ikke helt kan mærke føglser.

på pillerne
person- min kat er dø
mig- oh *stong face*

uden pillerne
person- min kat er dø
mig- Q___Q auuuuuuuuuuuuw

i kan se problemmet ikke?? jeg er en af de få personner med angst der har rykket mig et godt stykke for normalt skal man være på pillerne i et år efter behandling... men efter jeg er begyndt at have kontakt til hende hverdag er det bare gået op af bakke for mig HELT VILDT!!!!!

jeg føglere mig osse strækere og tager berdere imod livest slag der rammer en engang imellem.
hvad jeg vil med mit liv ved jeg stadi ikke


Ingen kommentarer:

Send en kommentar