lørdag den 14. april 2012

den tybiske helt

"jeg stoler på dig"
hvad mener du??¨
"jeg ved at den dag jeg bliver ond ville du kunne få mig ned med nakken. du er den tybiske helt tybe"
af alle dinne venner så vægler du mig den svagest!!
"ja det er det jeg mener du er den tybiske helt tybe der er født svag men besjere den stærke fjerne"
tak -.-;;......
"wolfy jeg mener det. jeg har den bange føglse af jeg ville blive ond og bare gå afmok og du forstår og jeg stoler på dig"
okay.....jeg tror ikke på at dit marit ville gå i opfyldes men jeg skal nok prøve at gør mig klar.
"tak"

jeg har har aldri glemt den samtale og vær gang jeg møder ham slås vi. han tjekker op på om jeg er blevet srækere. han bliver mange gange skufte men glad for at jeg ikke giver op. at jeg bliver ved selvom at hele min krop ryster af træthed og smerte så forsætter jeg stadig....... så jeg er vel den tybiske helt?? jeg ved ikke jeg føgler mig ikke som en helt på nogen punter. jeg er virkelig svag men os temlig stædig engang imellem.

Jeg har stadig den uro i min mave som om et eller andte slemt skal ske jeg ved bare ikke hvad og det irreter mig meget.
jeg er muggen på min eks som jeg har på besøg nu. jeg flytter mig når hun nærmer sig mig og svare hende koldt for det meste uden at tænke over det. jeg kan ikke gå forbi hende uden at hun skal holde krammene om mig eller tag på min røv og det pisser mig virkelig af at jeg næsten ikke viser nogen nåde når jeg tager min hævn....jeg kunne haft brækket hendes arm....

jeg føgler mig udkørt og bare træt. jeg føgler ikke at min hjerne har fået fred bare i 5 minutter. nok derfor at jeg er tæt på at besvimme heletiden fordi jeg nok lider overlast.
såå mandag læge og så hjem og sove os læge. tror ikke helt at jeg sy´er på mandag. jeg har faktis lyst til at smide håndklædet i ringen og opgive alt det jeg sy´er på fordi jeg føgler mig så udkørt oh well jeg må jo igang.

jeg glæder mig virkelig meget til gamer weekendt med min datter der ved jeg at jeg kan slå hjernen fra. hun små forkælder mig som tak for at jeg forkælder hende en smugle, men elles savner jeg at ligge og være dovn sammen med min lille bror og bare sove oven på hinanden på sofaen. eller... hende den dejlige stene i hendes seng og bare sove længe. dovne resten af dagen foran pc´en og hendes lille tv i hendes sove sofaen hele dagen... jaaa det kunne jeg  godt trane til <3

mener mig om at jeg ud på et photoshot hvor jeg har slidt tøj på og er i skoven. som om jeg er flygte fra noget er fra en kamp men så mangler jeg en kammera mand. "køb et stativ" ja men jeg har stadig ikke lyst til at tage billeder af mig selv alene ude i ofligheden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar