onsdag den 18. april 2012

gaaaaah

Det var smertefuglt QwQ;; eller så ondt gjorder det heler ikke men åbenbart nok til jeg næsten bevistheden i min brors arme.

Jeg skulle havet hevet dem her af idag og det fik jeg osse.
Det er allagi 7 dags test jeg er igang med. skal have de siste prøver på imorgen
med mindre hun ikke har flere på mandag.
jeg fik lod af mit vikar arbejde at løbe hjem til min mor så hun kunne hive det af.
et held for os at min bror ikke var noget ud af døren for jeg var ved at miste bevistheden midt i det hele. jeg sad ned til sist og pluslig have min bror sin arm under min hage. nok for jeg ikke fald
forover og slog hovdet. det hele gik bare i sort næsten. deres snakken blev til munlen og den høje pive tone var smerte fuld. men jeg hørte de tybiske stemmer jeg har i mit hovde tydligere. de skælder mig altid ud.
jeg var ret tæt på at bare ja. at lade det ske men jeg kunne hører min mor var i panik så jeg kæmpe imod.
jeg har ikke lyst til at gør hende bange igen...
på med smillet og skynde sig tilbage til arbejde.. jaa jeg skulle kun have været væk i 20 minutter men det endt med 45 minutter ^^;; men de var helt okay med det.

7 af prøverne hun har sat på min ryg er jeg slaået ud af så 7 dejlige sorte store prikker på min ryg OTL
om jeg får sovet den her nat?? ja måske jeg har ikke rigtigt sovet i to nætter nu begrund af de prøver og er jeg idet minste fri fra taben men forhelve det klør men niks pille OTL

lige nu sidder jeg alene i lejheden ligesom igår hmm
jeg er kommet igang med mine abjd igen

jeg glæder mig virkelig meget til Sakura <3 haru-chaaaaaaan

Ingen kommentarer:

Send en kommentar