mandag den 16. april 2012

i kan ikke få mig ned

jaja jeg har ynket over det mange gange, men nu står jeg stræk.
ja okay jeg oiver til hende i ny og næ stadig men!!!

jeg har smerter i maven men pfft åh hvad så det skal ikke ødelægge min dag.
min ryg gør ondt og er slidt men pffft det er jeg jo vantil he
alle mine led kan være et helve som nu men hey plejer de ikke er være sådan
mit hovde aahhh det er svært at se og tænke uden at føgls som om en slår en med et bat heletiden men sådan var det osse da jeg var barn.
mine fødder det er som om jeg heletiden går på glasskår men det vænner man sig osse til.

nej livet er ikke let og det har det aldri været. alle går igennem nedtur og optur. nogen værrer end andre.
hey vi er nogen tøsse drenge nogen af os. tænk der er nogen der ude der har miste alt ja alt og stadig står de og smiller, lever livet og har oversku til at hjælpe andre.

Jeg ser virkelig op til de mennesker.

men det jeg ville sige er at jeg føgler mig faktis temlig glad og lettede på en eller anden måde men igen stadig den samme føglse at der snart sker noget stort noget slemt eller noget mega godt! hvem ved. *rykker på skulderne*

jaja om to dage sidder jeg sikkert nok og piver om mellem himmlen og jord men pffft *rykker igen på skuldrene* men det er jo ikke idag vel.

jeg må ikke fortage mig noget sports lig eller gå rigtig i bad eller....svede =.=;;; men det er kun i en uge og imens er jeg igang med at få en masse ider!!! SÅ BARE VENT NÆSTE UGE!!!

så tanker opgiver i krigen nu eller tager i jer bare en lille pause XP

Ingen kommentarer:

Send en kommentar