tirsdag den 10. april 2012

går iseng ca 23 og ligger og stirrer oppe i luften. lukker øjne vender og drejer mig.
Kigger på Molly tjekker op på hende. Ligger mig ned igen og bare kigger.
Vender mig irretert om på maven og falder endelig til ro... indtil en ide til en mine comic sætter sig på hjernen. Rejser sig op og kigger på min tegne blok men nej jeg må ligge mig til at sove.
Ligger sig ned og stirrer op i luften igen.
jeg må bare tegne den men det må vente til imorgen.
min hånd bliver urolig. den er klar til at tegne. jeg ligger mig oven på den.

ide fra tegning er fra min fortid og nu vil den ud som en mini comic.
jeg tænker over det. ved hvordan personener skal se ud. hvordan scenerne skal være og har næsten alle bevæglser og vinkler igennem tængt. nej vent jeg skulle sove AARRRHH! jeg rejser mig op og går forvirret rundt i rummet. jeg ligger mig ned igen. ligger mig på maven. vikler mig ind i min dyne så jeg ikke kan komme fri.

jeg føgler mig ratløs virkelig rastløs. det lykkes mig at falde i søvn efter nogle timer kamp dog vågner jeg hurtigt igen 5:33 føgler mig træt og slidt. Jeg stirrer i panik på min mobil der ligger et stykke væk fra mig. jeg tror jeg har sovet over mig og da mit syn virkelige er slemt lige når jeg vågner går jeg mere i panik. jeg kan ikke se. dog lykkes det mig at falde til ro. at stole på at kl kun er 5:33.
jeg lukker øjne igen kun for at åben dem igen da uret endelig ringer. sligt og udkørt. budte ferier ikke være afslappene så man var frisk til en ny arbejdes dag??

jeg er begyndt at føgle mig utrorlig rastløs og uro i maven. jeg igen ikke ved havd grunden er. jeg har svært ved at spise. føgler mig heletiden trøstig.

jeg ville gerne sætte mig til at tegne men uro og... ja min hånd dure ikke helt til det idag.

oh well jeg føgler mig faktis urtrolig glad men forvirret men glad selvom jeg går en rastløs urolig tid i møde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar