lørdag den 7. april 2012

Nu kan det fucking være nok

Hvad biller sådan et røvhul sig ind! Jeg får helt dårlig samvidtdighed. jeg budte haft flytte et sted hen hvor der var plads til ham og tæt på hans skole.

men havd nytter det jeg er jo bange for de fleste af hans dyr men så længe de bliver inde i hans rum er det vel okay... og så nu hvor jeg er begyndt at planlægge at flytte til KBH alt efter hvordan verden ser ud føgler jeg mig som et svin der bare forlader ham i mørket.

ArrrHH jeg har virkelig bare lyst til at tage der hen at vise det røvhul at jeg er mere moden og kan finde ud af at tage sig berdere af min lillebror end han nogensinde kunnet taget sig af sit eget barn.

Stå og smillet Røvhullet op i fæste imens man tager alt magt fra ham......åh ja det kunne være rart.
at stå som 23 årig og vise en gamle mand at man er mere voksen end ham.

men sådan ligger verden detsvære ikke når lort og patter....vent hva oO;;??

jeg ved ikke om du har lyst til at se mig men imorgen tager jeg på ufulgt i lunderskov med mit kammera og så må du selv bestemme om du tør at komme ud til mig, men jeg ville være lige i nærheden af dig imorgen bare rolig  lillebror <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar