lørdag den 24. marts 2012

tja...

det komme ikke bag på mig at han have glemt alt om det og istedet lavet aftaler med sinne venner...
men så igen hvem gider at være sammen med sin lillebror på en lørdag...
suukk jeg vil så gerne der hen på lørdag men jeg kan ikke finde der hen plus min angst ikke ville kunne klare at være der alene..

ligt øv....have glædet mig.....

og der er ikke nogen der ville svare mig omgrin påskeferien kun en.....lol.. eller to men begrund af nogle ting jeg skal om morgen og om fredagen og ja så blev det trist at kun kunne se hende en dag og så vider.
vil helere tilbrinde en hel weekendt med hende og ikke en dag -.-;;
the så tager jeg bare i biffen med linda imorgen V____V og se hunger games
...
..
...
blev faktis utrolig da hun spurte om jeg gad TT3TT;;;

derp derp derp når vil nyde tiden med min datter. hun er syg og stadig vægler hun at være her.
...
...
...
HEY MÅSKE VIL LINDA MED PÅ LØRDAG!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar