onsdag den 14. marts 2012

nøj hvor var det fristene...
"jamen så flyt sammen med mig i mit hus"

jeg ved at jeg ville få en masse kærlighed vis jeg gjorder men.....
altid et men OTL nok derfor jeg aldri rigtigt kommer vider i mit liv.

vis jeg gjorder flyttede til kbh vil jeg komme væk fra mange ting som jeg ikke ville væk fra
mit vikar arbejde. jeg kan ikke forlade set sted igen. det giver mig så meget
min famille. det er rart at have dem tæt på sig. at bare kunne kører i 30 minutter og være hos dem når man har brug for at være deres lille barn (barnligt ja men det har vi alle brug for ik?? )
plus der er mange venner jeg er vantil at have tæt på mig men jeg ville osse komme tæt på dem jeg savner utroligt meget og få kys og kram hverdag (OTL onde verden)
plus kbh stresser mig!!.......

jeg kan heler ikke forlade mig datter. glæder mig forresten til at se dig snart igen <3

meeeeeeeen jeg tænker stadig over om jeg skulle tag imod tilbudet. alsår jeg kunne prøve at flytte der over og vis det ikke går kan jeg jo flytte hjem igen. dog ville jeg vist kun gører det når mit vikar arbejde ikke har råd til at have mig mere.

når jeg skal snart afsted på arbejde og jeg skal havet taget de siste billeder af de jeg ville sælge.
man kunne jo altid spare op når jeg ved hvor jeg vil hen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar