mandag den 19. marts 2012

overarbejde. okay det her nok mere eller mindre for at selv prøve at forstå hvorfor min krop
lukker ned omgrin kl 21 22 tiden hverdag og i weekendterne.... men det har jeg fået forklarte op til flere gange dog ender jeg altid med at blive pisset og flov over mig selv fordi folk bliver skuffet og sur når jeg falder i søvn midt i alt det sjove i weekendten...

jeg lider af angest..... jeg er bange for mange ting. jeg er på vagt 24 7 årt rundt sigs min hjerne bliver brandt af heletiden.
jeg får hovdepine værgang jeg skal huske noget men det er ikke sikkert at jeg kan huske det fordi min hjerne har måtte smide ud for at få mere plads til angsten.

om aften i weekendterne når jeg prøver at holde den kørene kan jeg mærke at jeg begynder at få små støg i hovdet og når jeg får dem er jeg ved at besvimme. mit syn bliver sløret og det hele kører rundt. jeg får svært ved at gå. mange morer sig over at jeg går som en fuld om aften.

samtalerne om dagen er svære at føgle med i og jeg husker ikke alt der bliver sagt dog lader jeg som om at jeg har hørt efter selvom jeg fordet meste har haft gået i sort op til flere gange under samtalen.

natten er svær man skulle tror at jeg får slappet af når jeg sover..... ja.... men nej...
min krop er stadig på vagt. jeg vågner mange gange om natten. bliver fandte i marigtene.
jeg ender for det meste at være den der vågner kl 7 imens de andre sover... jeg vægler mellem at endten at gå min vej fra sengen eller prøve at ligge mig til at sove igen. når jeg ligger mig til at sove igen er det fordi jeg ikke har lyst til at... ja kortere sagt at være i live... der nu har jeg sagt det.... jeg har ikke lyst til at vågne. jeg er træt og udkørt. det er hårdt at være på vagt 24 7..... og man kan ikke stoppe selvom at man prøver...... man er for det meste træt heletiden for man får aldri slappet af...... man kan for det meste snyde sig til at være hypper men kun om dagen for når man når til aften når mørket ligger sig skal jeg kæmpe imod at jeg ikke får angest anfald og jeg for det meste er temlig udkørt da jeg ingen enagi har tilbage..... og så syns jeg det er mærkeligt at jeg ikke kan falde i søvn når jeg skal?? tjaa......

når jeg må helere smutte på arbejde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar