søndag den 11. marts 2012

jeg kunne godt bruge en slåes kamp mere lige nu..... dog vil den altid minge mig om hvor svag jeg er.
jeg ved helt arligt ikke hvordan jeg skal få det hele til at passe sammen angående med pengene især at jeg ved at i næste uge vil jeg stå i minus.... omgrin de 3000 kr vis ikke mere.

der er så mange andre ting der kører rundt i mit hovde.... det er virkelig totur men folk regner med at jeg er ved at få det berdere så jeg lyver og siger at jeg har det godt.

jeg æder så meget som muligt foran folk for at de ikke skal bekymmere sig om mig men jeg er slet ikke sulten på nogen måde og opkast formenlsen er ret tydlig når jeg spiser.

jeg bare lyst til at sove men jeg har os en uro i mig heletiden. Idag lå jeg vågn i 2 timer men jeg have ikke lyst til at åbnene øjne eller bæve mig....

jeg savner dig.... jeg savner hende.... </3
jeg har lyst til at kysse en random pige....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar