tirsdag den 13. marts 2012

"hvad vis jeg spurte dig om du har lyst til at give os to en chance igen?"

jeg have virkelig lyst til at bare skrive ja! men det ville få mig til at virke detsberet vis jeg bare lod mig kaste mig ind i dinne trykke arme. plus du er ikke hende......eller hende.....

du tog mit svar ret pænt. jeg har brug for tid mere tid.... der er trods alt ikke engang to uger endnu siden jeg blev forladt og jeg har detsvære et håb.....

jeg ved heler ikke om jeg er klar til at genoptage den kamp vi have imod folk...
er du ikke bange for at jeg løber min vej igen??

ååhh farnor jeg bliver nød til at besøge din grav idag..... måske du kan give mig fred i min splitte sjæl.
det er udmuligt for mig at nå Bruno´s grav eftersom min far har sat campinvogn lige foran.......
bruno jeg savner den måde du fremkaldet mit inder ro....I miss you all <\3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar