søndag den 4. marts 2012

man siger at man kun kan græde i 30 minutter.... det er løgn på så mange punter
dog ville jeg ønske at det var sandt for vil jeg ikke sidde og græde endnu men det gør jeg...
dog er jeg faldt mere til ro af at skrive med hende....
hun mener at jeg er stærk men det er jeg ikke....

hele min krop gør ondt...
jeg tror at jeg er hævet ligt ved mine ridben
min mave har osse tilføjet ligt smerter så nogle gange er jeg nød til at rulle mig sammen.
mine arme er tunge, stive og øme...
jeg er svimle og jeg har stadig hovdepine fra imorgs....

tjaaa.... jeg begynder at føgle at jeg er forbandte.. dem jeg elsker kan jeg ikke få.
elsker hende virkelig. hun er bare så perfekt på så mange punter at det gør helt ondt....

kan vi ikke spole tiden tilbage til igår og leve der for evigt....

hun gør virkelig et eller ved mig. jeg finder mit indre ro takket være hende. jeg gør de ting jeg gerne vil men normal ikke tør. hun gav mig stryke til at gå frem i verden, men nu er jeg gået istå.....

men sådan er det jo.... vi kan ikke få alt hvad vi ønsker os i denne verden.....
det bare..... jeg er virkelig knust...... min sevltilid forlod mig sammen med hende......
når nu ville jeg tag nogle piller og ligger mig til sove.
jeg håber jeg kan klare mit arbejde imorgen.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar