søndag den 25. marts 2012

som at gå på glas skår

soooo........... mine tanker falder heletiden tilbage på dig... nok fordi vi har den fortid som vi har..
det går mig på. Jeg have håbede på at jeg ville vokse væk fra mine føglser for dig.
jeg bliver ved med at sige at jeg ikke har føglser for dig mere værgang folk spørg for at undgå deres vrede blik.

Jeg ville helere ikke trane mig på dig som jeg gjorder i starten da vi ikke var sammen mere.
nogle gange fanger jeg mig selv i at strakle dig og når jeg opdager mig selv i at gør det. Skuller jeg for computeren og går væk fra den og min mobil.

Jeg ville virkelig ikke være den klamme strakler..... men at tænke på dig får mig på benene efter et fald.
Får et ægte smil frem på mine læber frem. Jeg kan ikke ladevær med at smille når jeg ser det fodgænger felt hvor jeg så dig life for første gang eller når jeg ser glas døren på stastion he du var så sød.
du have så mange dejlig uket momnet men som jeg var for bange for at mande mig op. OTL

mange gange har jeg tængt på at droppe kontakten til dig helt for at gør dig fri for mig.
At håbede på at mine føglser ville forsvinde og du ville få fred men det kan jeg ikke...
Tanken om det får min verden til at gå under.

Jeg er virkelig tak nemlig for dit venskab. ved du at mit laver en hoppende dans de gange du tog min hånd eller gav mig et kys som var ment venskabligt men betyd mere for mig end du tror.
at du stadig gider at hører på mine ynk og brok selvom du selv står med noget lort i hænderne.
Jeg ville osse gerne vær der for dig og tag lorten væk fra dig så du ikke skal holde den helt selv.
Du lærte mig så meget dengang selvom jeg er den ældste.

vis bare man kunne hacke sig ind på sinne egen føglser program og slette dem så de ikke lave mere rod.

vi har prøvet to gange så hvorfor skulle det osse kunne holde nu??
AT have en føglse af at jeg er klar til at gøre mere for dig end jeg var siste gang.

ja unskyld at i skulle hører på mmit åndsvag kærligheds pjat igen.... men unskyld jeg elsker hende sku.
dog ville jeg ikke sige det til hende.... ville ikke ødelægge det venskab vi har.
at have den dumme lille åndsvag håb at hun ville komme til mig... pffft OTL

har købt en Rasmus Seebach cd. dog ryste folk på hovdet af mig men der er to sange der får mig til at tænke på en dejlig tid med dig unskyld.

som at gå på glas skår. jeg har virkelig lyst til at skar mine fødder af. Over en uge har de gjort nas og det bliver ved men kan jeg så næsten ikke gå dog gør jeg det afligevel selvom jeg græder inde i vær gang jeg tager et skridt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar