mandag den 26. marts 2012

først et hoste anfald og måtte klare mig uden medicinen fordi jeg ikke kunne finde den og så nu et mindre angst anfald bare fordi der ikke var fucking lys på badværslet... det var gået død.
tror jeg trykket på stik kontakten desperat 100 gange og kunne tude på stedet =.= og var på nippen til at rasse ud på min room mate fordi han ikke kom ud og hjælp mig.....

hvad helve er der galt med mig....... og jeg kan heler ikke finde min angst piller... de har været væk i 3 dage nu.

jeg har bare lyst til at sætte mig til at tude i et hjørne FU!

og det er lige gået op for mig at jeg ren faktis ville kaste kulgepenen i hovdet på en af psykologerne i siste uge til mødet men jeg nået at standse mig selv..... heldigt for mig at de trore at det var for sjov.....

.......så jeg kan næsten ikke styre mit temparman mere...hvem går det mun ud over når jeg miste den helt? der kan vel ikke være længe til.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar