torsdag den 29. marts 2012

Der er ikke noget at sige til at jeg føgler mig uønsket mange gange...
Før blev jeg virkelig sur, skuffet og ked af det
men nu.. giver jeg bare slip. vis folk ikke gider at være sammen med mig hvorfor skal de så døje med mig??

jeg får mange gange beskeder om de ikke har råd til at besøge mig og pluslig finder man ud af dagen efter at de er taget over til en anden eller man hører to timer efter at de skriver til en anden for at hører om de må kommer over til dem... jamen have de ikke nogen penge o.O;;

forpokker da skriv da forhelve at i heler ville være sammen med en anden istedet for at fyr de penge løgne af hvor svært kan det være suuuuuk.
Det erosse sjovt at min stor bror osse bare lige har streget to aftaler...... feel so love XP...

oh well I really don´t care anymore

fiskepiller ad >__<;;; men jeg skal starte på dem siger min kiropraktor (kan godt lid at han siger hvad min krop mangler og ikke min læge ^^;; ) venter på min mor for skal til møde i aften. angstgruppe møde med pårørene nr sist og så har jeg det siste møde næste uge på onsdag. gadvide hvad der så skal ske??

glæder mig så meget til lørdag <3 tak Linda, Anne og Thomas. Linda er min helt lige for tiden. jeg føgler ligt at hun prøver at sprake min røv igang. søger for at jeg ikke skal være alene i weekendterne på påske ferien eftersom misson besøg haru for at hjælpe hende med kustymme failede OTL berder held næste gang men tror osse hun kan finde en der er berdere til det med kustymer men vi prøver bare igen en anden weekendt <3

at yuki kommer den weekendt hun snakkede om tror jeg ikke på og det gør hun helere ikke selv eftersom den misson er misslykkes 3 gange nu =.=;;;

når men jeg ville pleje min syge krop ligt <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar