mandag den 13. februar 2012

wolter wolter wolter

wolter wolter wolter wolter... serijøst får min lillebror aldri fred!??

vær gang folk møder min lillebror for første gang laver de næsten ikke andte end at snakke om ham til sist når han er væk igen OTL de overfalder ham. kræver hans opmærksomhed heletiden. forstår ikke at det er ikke alt der kommer dem ved angående hans liv. De bliver sure vis han ikke lige kan give dem opmærksomhed 24 7. come ooooooooon hvor er det trætene.

der er vel ikke noget at sige til han føgler et press på sig heletiden at han aldri rigtig kan slappe af nogen steder. suuuck kvinder -.-;;

Jeg glæder mig til når han og jeg kan få en hygge weekendten sammen igen og bare snorke dagen væk oven på hinanden hvor vi kan sige fuck jer mobil telefoner vi sover XP ej okay vi vil nok ende med at tjekke dem afligevel så vi ikke vil ende med at føgle skyldføglse OTL

men unskyld det verde udbrud men det hjælp på humørt!!

1 kommentar: