søndag den 26. februar 2012

har været sammen med min datter hele weekendten eftersom kærsten og jeg blev enig om at det beste vil være for hende at hun blev hjemme og fik slappet mere af eftersom hun stadig have store smerter efter behandling. Miyu spurte kort tid efter om det var okay at hun blev til aften hvor jeg svare ja da jeg ikke rigtig have lyst til at være alene hjemme.

min room mate have jeg ingen ider om hvor han var henne.

Jeg fik snakket om med miyu hvad jeg føglet angående med at jeg føglet mig trist og skuffet over at igen var det mislykkes at se hende....

"hvorfor skriver du mere med yuki end din kærste?? syns aldri du skriver med hende??"
"hun har glemt sin oplader..."
"aaah okay"
"og hun er udmulig at få fat på....hun svar normalt kl 1 om natten..."
"oh..."
jeg kunne ikke lid hendes udtryk efter den samtale og stilheden var ikke til at holde ud for mig.
er faktis ret glad for at jeg fik åbnet munden og spurte om hun ville blive en nat mere til idag.
det var rart. vi har gamet. miyu har vækket en masse ider oppe i mit hovde igen. fået givet mig lysten på at arbejde hårdt på noget og virkelig tror på at det ville lykkes for os.
vi fik lavet mange planer og jeg føglet at jeg blev livet op igen.

jeg elsker virkelig min datter. hun får mig altid livet op på en måde.
sætter gang i mit gå på mode ^^

men nu er jeg hjemme igen hos mine forældre...ooh bil bliv nu færdig så jeg kan leve i lejligheden igen og min nye plan for at se min kærste lade være med at svigte mig den her gang igen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar