torsdag den 2. februar 2012

lad mig...bare et øjeblik

lad mig læne mit hovdet op af din ryggen bare et øjeblik eller bare indtil at tågerne holder op med at falde.

igen har jeg presset mig selv forhårdt......jeg prøver at sætte farten ned.....= med jeg er langt fra klar til weekendten.... jeg er så træt at jeg bare har lyst til at græde.... min mave gør stadig ondt og næste uge skal jeg blandes ind med fremme mennesker der har samme problemmer som mig....

men... hey jeg fik samlet en komode sådan lunde og fik syet bukser til lørdag...eller jeg skal sy dem færdig fredag nat

lige nu ville jeg virkelig ønske at min lillebror er her. det er rart at putte med ham. hans lugt giver mig trykhed. jeg håber virkelig at jeg kan fiske ud efter ham imorgen.... og at han ville går med mig når jeg har brug for at komme ud.

når men jeg skal op kl 5:45 nå at rode mere op enden jeg skal måde hvor jeg får fri kl 16 så jeg skal hjem og se om jeg kan få kontakt linserne i og støvsuger og lufte molly og så hen til gakuen hvor jeg klæder om........ stress

Ingen kommentarer:

Send en kommentar