torsdag den 16. februar 2012

ned med smertestillene og så kører vi

jeg døjer med smerter i højre side stadig væk dog er det rykket op til mit bryst :P
jeg tager en stor og en lille smertestillene pille om morgen og om aften for at jeg kan hoste igemmen og det virker ^^ smerten er ikke så slem mere.

min mave er næsten normal igen dog har jeg tabt mig mere og det som om jeg ikke rigtig tager på overhovdet men at kroppen forbrænder maden for hurtigt. vis jeg bliver ved at tabe mig skal jeg opsøge læge danmm

jeg skal indtage en masse væske osse selv om jeg ikke er tørstig da min krop åbenbart hurtigt mister væske lige fortiden.

status jeg er træt meget træt men er glad for at jeg går på mine to ben men træt er jeg. kunne godt bruge en dag under dynen og bare snude hele dagen med hunden.

mine drømme fucker mere op end de plejer o__O,,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar