søndag den 19. februar 2012

marit efter marit

jeg tror at jeg kom op på 5 marit i nat men være gang jeg vågne af dem og lukke øjne igen så jeg ham for mig. istedet for en trommestik han have i hånden forvandle den sig til en kniv.

jeg have et mindre angst anfald igår aften da jeg skulle til at sove og nu når jeg tænker på at tage til gågaden mærker jeg at jeg går i panik....... det vare vist længe enden jeg kan tag i gågaden igen....

Det første jeg gjorder da jeg kom hjem var at smide mit tøj. skifte tøj hurtigst muligt for din han have rørt ved det..
Jeg ved ikke hvorfor det går mig så meget på. hvorfor jeg er så panisk over det. der skete jo ikke noget. han lave jo bare sjov med os....
Når jeg tager mit halsteklæde på ser jeg ham tydeligt snoe det med sin trommestik....
forhelve hvad er der galt med mig.

Jeg have lyst til at løbe ud til min mor da hun var inde for at smide dynen over mig men så blev jeg pluslig bange for at hun måske ville blive sur på mig for vis nu jeg have feber igen.

jeg mærke en smerte i min hjørne tand i højre side. smerten spræder sig i mit hovde. jeg kan tydelig mærke form af mit granijum i højre side af mit hovde begrund af smerten. det var som om at det var mine knogler der var i smerter.

nu er min brore taget på arbejde og jeg skal gå lige om ligt. om 5 minutter og jeg begynder at blive panisk fordi jeg er alene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar