onsdag den 22. februar 2012

nutiden

nu hvor jeg sidder og tænker over det føgler jeg at jeg har talt til en mure de siste par uger.
som om at fortiden starter forfra foran øjne på mig. at vi ikke er kommet vider.....

fremtiden skulle være ny og lovene, men nogen vægler at holde på fortiden...

min fremtid er hos dig. jeg vægler at være i nutiden med dig selvom jeg føgler at jeg efter lader nogen fordi de bliver i fortiden..... men jeg vil vider nu dog ligger jeg et spor som de kan føgle når de har brug for at jeg er hos dem. et reb de bare skal holde fast i og så skal jeg nok trække dem i land.

en månde <3 det er helt utroligt og dog har vi ikke nåeet at se hinanden endnu i år, men jeg har en plan.
du gav mig et hint og jeg forstod den. nu skal jeg bare have det hele til at passe sammen og så kan vi ses i næste uge <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar