fredag den 4. maj 2012

danm min fod den føgls værrer end den gjorder før men nu hvor det er aften og jeg træt kan jeg rigtig mærke
at min ankle ikke sidder helt som den skal.

jeg skadet min højre fod siste år og gik aldri til lægen med det. Det har taget tid før jeg har kunne mærke og min ankle var hel okay igen men den sætter sig stadig fast eller det er den begyndt på nu.

min fod føglse stiv og hævet. jeg håber at den overlever til svs ind til jeg skal til kiopraktor igen om to uger ca.
være gang jeg halter sætter jeg mig bare ned. eller er jeg van til at gå nogenlunde normalt på en skadet fod lige med undtaget når jeg er træt ^^;; det piner mig ikke rigtig bare mere tanken om at den skal have et ordenligt ryk og man kan hører lyden knæk v.v;;

jeg har det stadig dårligt at jeg glemt at jeg skulle haft været til angstgruppe møde igår men glemmet det.
men sådan er livet. *rykker på skuldrene* bare jeg ikke løber fra svs som jeg gjorder til Sakura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar