tirsdag den 15. maj 2012

ny ven?

til svs fald jeg i snak med en om lørdagen.jeg tror jeg nævnet hends cosplay fordi jeg blev glad for at se en mere fra kkm så kunne ikke holde min mund da jeg så hende anden gangen og vi fald i meget snak eftersom hun blev rart glad for da hun opdage at jeg var Charles Xavier OwO. vi fald i snak men så da en anden jeg rend rundt med på det tids pundt skulle på det lille hus viste jeg at jeg heler måtte føglre efter hende men hun var blevet væk fra mig og der stod jeg forvirret og skuffet og temlig bekymret. hvad nu vis jeg ikke kom til at snakke med den nye person igen og hvad nu vis at Rinrin (som var gået på wc men var blevet væk fra mig) var blevet ked af det fordi jeg kig med hende med det samme.

jeg fandt heldigvis Rinrin igen og hun var okay men hendes udtryk var temlig udsikker (kaft man jeg blev væk fra hende op til flere gange OTL....)

Jeg vandre ligt rundt alene med viden om at mange ledte efter mig. af en eller anden grund skulle næsten alle snakke med mig om noget. Det gjorder mig ikke noget det er bare mere at folk jeg kender ikke rigtig kan fordrage hinanden så det var meget løben ned til den ene ende og så til den anden ende og så til den ene ende og så til den anden ende og.....ja man bliver træt i lænden og til sist lod jeg bare som om at jeg ikke kunne finde dem. en velkendt ny stemme snakke til mig. jeg blev glad meget glad DET VAR HENDE!! hun have godt nok skifte kustymme men let at kende phyy. jeg rendt med hende næsten hele dagen. vi snakke løs om mavel comics. fuck hvor var det rart og hun lave tre tegninger til mig QwQ;;; (ville lige under strege at hun har kærste på og det jeg fordi hun nævnte ham mange gange ^^;; )

jeg blev syg lørdag aften. jeg have slem hovdepine og feber hele fredagen aften og en smulge om lørdagen. jeg endte med at bruge natten på at kaste op og en smulle feber enden jeg fald i søvn.

folk var meget efter mig angående mad hele connen...men helt ærligt jeg var ikke sulten.

men hun snakkede kun til mig. det var som hun var ligeglad med de andre omgrin os (jo hun snakke selvføglig til dem) men som normalt falder folk heler i snak med mine venner end mig men hende her ville bare snakke med mig Q///////Q det var mærkeligt og hun har planlagt en weekendt for at besøge mig i juni og vi har planlagt cosplay planer og act. IT FEEL SO WEIRD!!! men rart på samme tid og vi sms´er meget efter connen er slut. sender link over skype til hinanden og bare snakker løs XP

jeg fik to tre angst anfald til svs. foran hende det var pinligt men hun klappet mig bare på skuldrene og sage at jeg bare skulle smutte udenfor og hun ville være der når hun have fået sinne ting. Felix så jeg på vejen så jeg samlet mine tanker til at jeg budte advare hende. det fik jeg os gjordet og der efter skulle jeg bare ud!
jeg løb bare ud med panik hev jeg i døren. jeg følget at mit hjerte var ved at kvælde mig. jeg gik rundt og rundt og rundt i en lille ring fordi jeg have set i øjenkrogen at Felix var løbet efter mig. jeg prøve at holde mig fra at bare løbe min vej fra alt. Jeg lod Felix nå mig hvad jeg er temlig taknemlig for.

jeg bange for min angst.....syns det er blevet værrer efter jeg har fået afvide hvad der galt med mig men som jeg fik afvide er det fordi jeg ved hvad der kan ske nu at jeg er navøs nu skal jeg bare lærer at styrer det berdere ende jeg har gjort

når min nakke er sat på plads og min ankel er sat på plads igen så jeg må helere gøre mig klar til arbejdet nu

når ja det er udtroligt hvor glade folk er for at bærer rundt med mig oO??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar