søndag den 6. maj 2012

underlig drøm del 2 oO;;

jeg var hjemme og gør min bil klar til til fredag. jeg fald i søvn på mine forædlres sofa den lille af dem.

"velkommen tilbage til verden" Manden gav mig et chok eftersom det første jeg fik øje på da jeg åbnet øjne var hans stirrerene øjne lige ind i mine. han grinte over mig og satte sig tilbage.
"når du besvimme før jeg fik fortalt dig det du nok ville hører" han nikkede imod byen som hentyding at jeg skulle se på den og der gik det op for mig at hestevognen var stoppet ude foran en by port. en høj by port.
"Jeg har været slave så længe jeg kan huske så jeg kender ikke til andte, men du ser temlig ny ud i faget" Han raslede med kæden der var forbundte til min hals bånd for at være sikker på at han have min opmærkesomhed.
"det her er slave handleren og vi er slaverne der skal sælges til de rigefolk der helst ikke ville have støv på deres finger eller hårdhud" af en eller anden grund kom jeg til at tænke på en hjem is bil fra min rigtig tid. jeg fik hurtig samlet min opmærksomhed imod ham. Han smillede til mig. "bare rolig opfører mig sig ordenligt skal ens herrer nok tage sig godt af en" han viste sinne armbånd som han åbenbart har fået fra sinne tillig ejer.
"pffft HA det kommer sku da anpå hvem der får en!" prottestret en af de andre fyr i vognen. Han rykkede tæt på os som muligt. han nåde en næsten hel hen til os inden han måtte stoppe begrund af sin kæde. sår over alt. gamle ar og næsten ingen hud på hans hænder.
"ja det er helt rigtig lille dreng og bare fordi du har et kønt ansigt betyder det ikke at du får det godt. væn dig til smerten!" det gav et sæt i mig da han lige prikket til mit sår på bryste.
"med hans kønne ansigt han det størtste chanse for at få en god kvindlig ejer" manden der have hjulpet mig svare den bitter manden igen helt roligt. vognen gav sig et ryk i sig. nu køret vi ind i selve byen. mit hjerte banket. skulle jeg virkelig sægles til en fremmede. ny i faget så det må betyde at jeg har været fri indtil nu men hvad skete der?? hvordan endte jeg her?? men det måtte havet vært voldsomst begrund af mit ødelagte tøj og såret ved mit brystkasse. vognen stoppet igen en kæmpe samling folk samlet sig omgrin vognen.
"Ud med jer!!" En meget fint kældt mande kom og gjoder os fri fra vognen. han holdt i kæden som om han gik tur med en flok hunde.
sikke en rig by. alle de mennesker. er de her for købe os alle.
"bare rolig en sød rig tøs skal nok for kig på dig" nåde manden lige at hviske til mig enden jeg blev skubbet ud på midten af noget der nok var en scene.
"En hel ny! har aldri arbejdet under nogen før! Han har nolge skader hist og pist med de ville være væk om en uge!! Hans tænder er finde!!" Sælgeren masset fingerne ind i min kæpe så jeg åbnet munden som en hest ville gøre når den skal have en grimme på.
"han er en str s og spinkl men er ikke bange for at tage fra!" hvor pokker ved han det fra?? hmm måske han været med til at fange mig. jeg mærket et skub som fik mig til at rette ryggen men jeg var stadig den lavste her på scenen undtaget ham den lille tykke der sad ved hestene og spiste imens han nø showet.
"Han har grå øjne der hentyder til at være blå alt efter hvordan man kigger på dem og vi har lige klippet spiserne af hans hår! så skal vi starte med ti spir??" jeg kigger rundt på folk. det var tydlig at se at nogen overvejet om de skulle købe mig men så igen den have mest kig på de andre slaver som var høje og store.
"Jeg tager ham" En herrer rækket hånden i verjet. han var høj. blondt hår og klædt i meget findt grønt jakke.
en tybisk gamle das skjorte med et fint hvidt halset kælde. sorte bukser, en stok og jeg må helere ikke glemme hans hat. vent en mand købte mig men ham fyren love mig en sød tøs!! vent hvorfor bekymmere det mig lige nu.
"solgt til den fine herrer!" han skubbe mig nærmst ned af scenen. jeg lande på benene med mistede balacnen og endt på mine knæ. Herreren der have købt mig trak mig op på bene ved min krave.
"ynkeligt...." munlet han hvor efter han gik den vej vi skulle imens han trak mig afsted i min krave.
jeg mærkede ham slippe taget da vi var væk fra befolkingen. han ruskede ligt i kæden der var på mit halsbånde men ikke hårdt. "vi får nok brug for en smed her" munlet han igen for sig selv overvejen.
var det det? er han så min herrer nu??
"hmm vi får brug for sko, tøj og....hmmmm" nu hvor han sagde sko blev jeg menindet om at jeg gik rundt på bar tær. jeg kigge ned på dem. godt beskidet de var. det slog mig os lige at mit ene bukse ben gik helt ned til foden imens det andet kun til knæet fordi det var blevet revet i stykker?. Hvad pokker er der sket!!??
"står du og bliver dårlig!!??" var det siste jeg hørte min nye herrer at sigde enden jeg fald om.

at vågne ved et sæt for at opdage at jeg er hjemme hos mine forældre og jeg fald i søvn på sofaen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar