lørdag den 19. maj 2012

hey jeg besøget din grav idag........ farfar have givet mig penge tilbage for noget vi skulle købe for ham men han gav mig 15 kr mere men ville ikke have de 15 kr tilbage så jeg bruget dem på de blomster der nu ligger på din grav... undskyld men jeg kunne ikke komme i kontakt med ham........
undskyld at jeg var ved at bryde sammen foran ham to gange.... undskyld farmor jeg love dig at han nok skulle få det berder........men nej det er kun blevet værrer........jeg råbet men min ømme hals men han kunne ikke hører mig.......han forstod ikke hvad jeg sage......undskyld at jeg ikke mande mig mere op som min store bror......

hende du så ved min side idag var Miyu takke været hende kunne jeg holde mig stående idag.....
selv hun var ved at fægle en tåger da vi stod ved din grav.......farmor..hvad skal jeg gøre....... jeg er ikke klar til at miste ham.........

1 kommentar:

  1. Lad os håbe at han får det bedre. Det eneste jeg kan sige til dig er at alt sker af en grund, hvad nu hvis det er det han har brug for? Hvad nu hvis han virkelig lider nu, og det kan bare ikke blive værre? Jeg ved det er svært at give slip, og det er svært at acceptere nogle ting, men forbliv stærk, alt skal nok gå :(

    SvarSlet