mandag den 7. maj 2012

underlig drøm del3

jeg er rimlig taknemlig for at drømmen vendt tilbage i de to timer jeg fik sovet i nat... min psyke var fuldstændig knækket jeg lå meste af natten at kæmpe imod at ikke at kaste op og græde for højt.

Der blev klappet på mine kinder. rusket i mit hovde gentagene gange indtil jeg vågne ved at kaste op for at se min herrer stå med et anspændt utryk. fuck jeg har kaste op på ham. Da jeg ville sige noget nået der ikke at komme nogen ord ud for en anden mand strak en pind i munden på mig. Vis han nu ikke har stykken den så langt ned halsen på mig ville jeg nok ikke haft kaste op igen.
"Er jeg blevet taget ved næsen??" min herrer var ved at tage sin jakke af imena han så på den fremmede.
"nej nej bare ligt feber og nogle skrammer. han er klar igen om en uge ca eller mere men han ville saksen godt arbejde om en uge" han åbenbart være en læge slog det mig lige. vent hvorfor føgler jeg mig ikke kvalt mere. Lægen hev mig oppe at sidde imens jeg have travlet med at studre min hals. halsbåndet var væk. hvornår er det sket.
"vis jeg ville have en hund ville jeg havet haft købt en hund" min herrer så på mig. så han må havet fået det fjernet imens jeg var væk??
"jeg ville vende tilbage til min klink" bukkede lægen for min herrer og gik ud af rummet.
yup det her var helt klart en rig mands hjem. alsår hvad jeg kunne se ud af det her rum. men jeg tror de have flere ting stående??
"Det her dit rum fra nu af. " ahh vent så slaverne rum sådan her ud!!?? wow han må virkelig værer rig.
"det tøj ville komme lige så snart det er færdigt" han lukke døren efter sig da han gik ud.
tilbage sad man bare på sin seng efterladt alene?? skal jeg så bare sove imdtil jeg er rask?? vent har jeg en natkjole på!!?? hvem fanden har skiftet mit tøj!!?? hmm sokkerne var faktis ikke værste. jeg vippede med tærene.
"hej" det var godt nok en lys stemme der. "er du min fars nye legetøj??" hans datter?? vent hva legetøj!!??
"øhh jeg er vist jeres ny slave??" hvad fanen skulle jeg ellers svare hende. jeg var jo selv forvirret.
fuck hvor skal jeg tisse. "øhmm toilette hvor er det??" tænk at min egen herre ikke engang har fortalt mig hvor wc er men okay jeg kan jo osse bare kaste op her på gulvet og få et gulv af bræk og tis.
"denne vej! kan vi så lege bagefter få min far siger ja men kun vis du kunne holde ud at værer til og love at ikke at smidte mig!!??" jeg løfte det ene øjenbryn. var min herrer dum eller hvad eller han blevet godt træt af sin datter, men jeg nikke bare og gik den vej hun viste mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar