søndag den 6. maj 2012

underlig drøm

en kold vind flygte mit pandehår og vækket mig. jeg kunne hører lyden af en heste vogn der roligt bevæget sig fremad. Lyden f mange mennesker blev højre og højre. Jeg tog mig på halsen med føglsen af at jeg blev kvalt af noget. Et hals bånd af metal?? jeg åbne mine øjne. lænket fast?? jeg have et halsbånd på lavet af metal som var forbundte til en kæde der var spændt fast til en af siderne i heste vognen.
"endelig er du vågn" En anden mand så på mig. hans tøj var lige så sligt som mit. Hvor pokker er jeg??
hvem er jeg?? iværtfald ikke nutiden nok mere middalder og så igen man skulle tror jeg var endt i en evetyr bog eller et spil. en pluslig smerte ramt mig i bryste. et snit sår over mit bryst kasse var gået op da vi køret over et bum.
"forpokker da osse" prokke den anden mand sig da han så blodet på min ødelagt beskidte bluse. Han hev op i den og studert mit sår grundit. "jeg har ikke mere forbind. tror du kan klare dig til du bliver soglt?" han så op på mig med undskyldene blik. jeg nikke bare imens jeg så på de andre i vognen. de så triste ud og opgivene. storer mænd. jeg begyndte at føgle mig temlig lille her.
"vent soglt?" det lige op for mig hvad manden sage. Han klappet mig bare på skuldrene.
Jeg vente på at han skulle sige mere. stirrer på ham imens han lænte sig tilbage på sin plads og satte sig godt til rette.
han skulle til at sige noget jeg kunne se det på ham men jeg miste vist bevistheden igen og vågne op i min seng.

*blink blink* idet miste rendt jeg da ikke rundt nede i helve for engangs skylg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar