fredag den 18. maj 2012

"Lukas jeg kan da ikke forstå at du er single"
"jamen er du single!!!??"
"Du er jo så kær og dejlig wolfy så hvorfor har du ikke nogen kærste"
"serijøst du er single"
"du budte have dig en kærste man kan jo ikke andte end at elske dig"

fuck mit liv =__________=....... i ved jo alle at det ikke er sandt det i siger så gider i lige at stoppe!!

"jeg ville da gerne være din kærste *savle savle*"
"du kan jo bare kom tilbage til mig lille wolfy pus"

Tror i jeg er desperet eller hvad o___O`;;; lad mig dog værer ifred

"åh ja åh ja åh ja ÅH!!"

KLOKKEN ER 1 OM NATTEN KAN VI SÅ FÅ NOGET RO!!! *gemmer hovdet under punden*

ja jeg er single og ja jeg har ikke noget sexliv og jeg har inte imod det okay!!

jeg er jo ikke den eneste i verden der er single vel der er jo andre osse og jeg har det jo ikke værrer end dem.
okay så det kunne være rart med et kærligt kram og kys. arme der holder beskyttene om en *græde snot. tør det væk i ærmet*

såda jeg ryger frem og tilbage i mine venner er det nok osse best at jeg ikke har en kærste for så ville hun nok blive temlig jaclou sådan som mine kammeratter og jeg hænger op af hinanden især pigerne >//>""

men det er da klart at det går mig så meget på når de bliver ved med at komme salt i sårt...phyyyy mit liv engang imellem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar