onsdag den 9. maj 2012

løbe for livet

aahh jeg fik fri kl 10 idag om morgen så jeg købte de ting jeg mangle og så tog jeg hjem og spiste og gik iseng efter at havet probbet smertestillen ned i halsen på mig selv og lade en kold klude på hovdet.
min spændings hovdepine bliver værrer dag for dag og jeg har svære og svære ved at huske.

det hele starte bare som et spil. ps 2 spil og af en eller anden grund var jeg blevet game friend med en betjent o.o når vi skulle spille for anden gang et monster spil. en by der var forladte og blevet til en tilgrot mosse skov.
monsterne meninge ligt om dinosarus men så af ligevel ikke. jeg kunne ikke huske hvordan man skulle spille det og da jeg irretation ville rakke ud efter en ting i spillet for at vise min controller hvad jeg ville have opdage jeg at jeg kunne tag tingen?? vent vi var fandte inde i spillet og monsterne have set os. vi løb for livet og de våben vi fik fat i dude ikke på nogen som helst måder og lige meget hvor vi gemmet os fant monsterne os. mit hjerte bankede som en sindsyg imens jeg kæmpe for at nå de våben vi kunne bruge men jeg kunne bare ikke nå dem så jeg kaste alt hvad jeg fik fingerne i. pluslig blev planterne leverne og en skummle stemme talte til os. Jeg fik skubbet betjenen væk i en retning og fik lokket aller monsterne efter mig så ham betjenten kunne komme i sikkerhed og ud af spillet imens jeg løb for mit liv. stemmen grinte af mig og snakket til mig, min verjtræking var høj og hæs. jeg spræng i skjule sted i en busk.


og min første tanke gang da jeg vågne i chok med hjerte banken var......snorket jeg oO??....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar