mandag den 2. januar 2012

mit weird kærligheds liv (tænk jeg virkelig har haft et oO;; )

jeg ved ikke hvorfor men da jeg satte mig i bilen på vej hen til mit vikar arbejde og skrute op for musiken og køret afsted gik jeg i sort øjeblik.

jeg kom til at tænke mit kærligheds liv igemmen (det fortryder jeg ligt...meget men)
jeg haft kommet sammen med 5 og jeg fortryder de tre af dem (jeg hader mig selv for det og vil nok aldri stop med at gør det)

jeg fik kærste på da jeg var 14 for første gang. det vare i en månde og inte skete imellem ham og mig ud over at vi slogs hele tiden men det var ikke noget nyt.(taknemlighed)

min anden kærste fik jeg da jeg var 15?? det vare i et år fordi jeg var bange for ham... (jeg slog op igemmen mobilen eftersom han var færdi på efterskolen som vi begge gik på)
han prøve at tvine mig til sex op til flere gange...jeg hadet hans kys som pesten og hans berøndning fik mig til at hade min krop inderlig. han kendt ikke sin egen styrke men synst åbnbart at det var sjovt at se mig i voldsom smerte efter hans slag. siste gang jeg så ham sad han i min seng og jeg sad i en stol så langt væk som muligt med mit bat (jeg slog ham en gang da han prøve på at rør mig)

min kærste nr 3 fik jeg da jeg var 18?? det holdt i en månde og det var mere eller mindre ovet nette. min første pige kærste og et desperathed (ville jeg mene) da jeg slog op med hende ville hun have at vi skulle lade som at vi stadig var sammen for ikke at såre en af hendes veninder (som jeg sjovet nok var faldte for) (stadig venner men hun er fornær gående for mig) og aldri kysset he

min kærste nr 4 (hende der åbnet mit hjerte) hun VAR! en rigti´gt kærste for mig men jeg have stadig sværdt ved at forholde mig til det.....hun var 6 år ynder end mig og hun langt væk. hun lærte mig hvordan man opføret sig som en kærste. vi have vores problemmer men osse de beste øjeblikke.
hun slog op fordi hun fald for en anden efter 8 månder ca men vi endte sammen igen efter 2 måndre ca. som til samme vare vores forhold et år. (stadig venner) tjaaaa hun var min første -////////////-;;

min kærste nr 5 og min siste jeg har haft. kun kysset og det vare ca 2-3 måndre. hun gav mig trykhed og tog alle mine kampe hvor jeg have givet op og afligevel kunne jeg ikke kæmpe for hende. jeg syns jeg gav hende for mange problemmer derfor slog jeg op. det er over et år siden nu så ja single over et år (stadig venner dog rager hun og kysser mig hele tiden -//_//-;; men hun tager sig stadig godt af mig selvom hun har kærste på)

pluslig vågne jeg op igen og opdage at jeg næsten allerede var fremme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar