tirsdag den 31. januar 2012

over alt

hvor er det tybisk mig når jeg ikke har kontakt til nogen og føgler mig okay klar og okay humør o.O;;?

så ender jeg med at spamme en side at være næsten over alt på den og ende med at stakler en person man ikke har staklet længe og nu hvor jeg ikke har facebook gik det ud over RG og DA ligt ^^;;

dog ikke så slemt som det pleger. jeg har behersket mig ligt o.Ó dog er jeg kommet frem til at mit mål skal være (igen) at få liv inde på RG igen O´w`O!!!!

og nu hvor jeg endelig mulighed for at tømme mit kammera kan jeg komme igang igen.

dog en stressene uge fordi jeg har ligget syg hjemme hos mine forældre siden søndags morges.
jeg er tilbage i lejligheden dog stadig sy og langt fra klar til Gakuen-con. oh well.

jeg er flov over at min mor skaftet mig min astma medicin til mig idag og at hun ikke vil tag imod mine penge for det.....jeg sage at jeg have tømt den igår... men sandheden er at den har været tømt længe næsten over en uge. jeg vente på at jeg fik penge igen.

Ps jeg har stadig ondt i maven eftter lægen og kæmpe mærke på min arm. for pokker da osse.
og tak kærer moder natur for sneen <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar