torsdag den 5. januar 2012

rask??

jeg kom til at sidde og undre mig over at det er faktis lang tiden siden jeg har været rask??
tror faktis jeg har været syg mere over et år..hmm eller jeg har haft nogle dage imellem men de holdt ikke så længe......det er vel bare en evig syg krop jeg har *kigger på sinne hænder der ryster*

gad vide hvordan det er at kunne tag en dydindånding uden at det gør ondt eller at begynde at hoste.
gadvide hvordan det er at kunne løbe og have det sjovt uden at skulle stoppe efter 3 min og hive efter verjt eller være øm i hele kroppen.

jeg har altid ondt på den ene eller anden på og jeg kan heler ikke åbenbart kom af med smertene jeg fik i højre side ved mine ridben. en konstan øm smerte....

jeg bliver hurtigt træt nogle gange går jeg bare ud som et lys og så er min krop sådan set ligeglad med hvor jeg er henne.

små stød i min hjerne som jeg får konstan nu. (hvordan skal man får klar det??) være gang jeg får de små stød er det som om at jeg skal besvime men at jeg tviner min krop til at lade være dog er jeg bange for at det ikke ville holde. at jeg vil falde om på stedet på et tidspunt

oh vel jeg er efterhånden van til at leve med min krops smerter *kigger igen på hænderne der ryster*
så det budte vel ikke være så svært at vænne sig til de nye smerter og problemmer som jeg har fået nu......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar