lørdag den 21. januar 2012

*står og slår hovdet ind i væggen*

*stopper med at slår hovdet ind i væggen*
Jeg har lige invaterret min siste ex på dud date
*forsætter med at slår hovdet ind i væggen*
jeg har ikke godt af at være alene for lang tid af gangen OTL
eller har kun været alene siden kl 16 men stadig jeg ved ikke hvor jeg skal gør af mig selv og tanken om torsdagen der kommer nu her i næste uge driver mig til vanvid......fuck
*slår hovdet endnu hurtigtere ind i væggen*
*stopper op og kigger på sin mobil*
jobcenret er de eneste der har skrevet til mig idag -.-:: det er faktis ligt komisk når man tænker over det.

Har lukket mig selv inde på mit værlse sammen med min hund og ser hvordan jeg kan forberder mine cosplay evener. jeg har vaglt at give kontakt linser en chanse mere så har bestilt nogen jeg forhåbligt kan bruge til mit Gilbert cosplay.
*sætter sig ned* Det er ikke fordi jeg mangler noget at lave det bare....ja never mind.

weekendeter og ferier har aldri været min kop te. jeg har altid fortræk hverdage for der er der altid noget at man skal på den ene eller anden måde.
dog er ikke alle ting lige så sjove *kommer igen til at tænke på torsdag* FML oh well jeg er ned stemt så må heler møde op de to steder der. heldig for mig at jeg har vikar timer bagefter så jeg kan kom ligt væk bagefter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar