onsdag den 4. januar 2012

1 person 2personer 3 personer...4 personer.....hjælp

okay så personen nr 4 har jeg efter hånden vent mig til at hun har kærste på nu og har det godt (men det er bare ikke mig der gør hende lyklig mere men hun er lyklig nu og det budte være fint for mig)

så personen nr 3 var temlig nær nyt år aften (eller hun var ikke den eneste men kender ikke rigtig den anden personen selvom hun kigge meget på mig og var mange gange tæt på mig) hun lå og fjerne mit pande hår fra mir ansigt op til flere gange da vi sov ved siden af hinanden og rørte mig på måder der fik et hjerte til at hoppe..

personen nr 2 skriver jeg med lige nu....hun fortæller mig eller det hun gjort de siste par dage (hun gør det faktis vær gang vi skriver sammen) at hun stadig holder af mig at hun stadig elsker mig. (hun har kærste på forpokker) jeg indrømme over for hende idag at jeg slog op fordi jeg var bange.... og nu virker det som om at hun ville prøve at få mig tilbage men......hvor end det dejlig det lyder....så er der jo personen nr 1...

jeg var så dum at glemme min engen pc igår og hun have endelig tid igår.....til at snakke med mig over skype men det kunne vi ikke fordi jeg var så dum.....og nu er hun taget på højskole og jeg har ikke hørt fra hende siden igår......mit hjerte er delt i 5 delle og det gør ondt.........og tænk jeg er tæt på at tude lig nu...suuuk men jeg nægter at tude!! jeg må se at få styr på mit liv i stedet for at rode rundt på det hele

Ingen kommentarer:

Send en kommentar